در رسانه| ساماندهی افراد بی سرپناه با اهتمام و حساسیت ویژه صورت پذیرد

همشهری| دکتر فرگل صحاف بر لزوم آماده باش بیش از پیش و استفاده از ظرفیت های این سازمان و دستگاه های مسوول ذیربط در سطح استان، در راستای کمک به افراد بی سرپناه در معرض آسیب تاکید و افزود: با توجه به برودت هوا و آغاز فصل سرما، لازم است ساماندهی افراد بی سرپناه با اهتمام و حساسیت ویژه ای صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: ادارات بهزیستی شهرستان ها ضمن آمادگی کامل برای پیشگیری از آسیب های احتمالی از ظرفیت های بهزیستی و نهادهای ذیربط در سطح شهرستان بهره گیری لازم را داشته باشند.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی ادامه داد : بـا توجه به برودت ناگهانی و افت شدیـد دمای هوا در مناطق سردسیر و نظر به تاکیـد مقام عالی وزارت و رئیس سازمان بهزیستی کشور مبنی بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم جهت آماده باش مراکز بهزیستی، مقتضی است ادارات بهزیستی شهرستان ها در راستای وظایف ذاتی سازمان در حمایت از گروه های هدف، اهتمام و  برنامه ریزی جدی برای ساماندهی اقشار آسـیب پذیر جامعه صورت دهند. 

وی یادآور شد: شهروندان برای مشارکت با مدیریت حوادث غیرمترقبه بهزیستی می‌توانند در صورت مشاهده این افراد، نشانی آنها را از طریق تلفن ۱۲۳ به اورژانس اجتماعی اعلام کنند.

کد خبر 29768

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد