آمادگی ادارات و مراکز بهزیستی چهارمحال و بختیاری برای کمک به افراد بی سرپناه در معرض سرما

با عنایت به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تاکید رئیس سازمان بهزیستی کشور و با توجه به برودت هوا و سرمای شدید در استان، کلیه ادارات و مراکز بهزیستی استان برای کمک به افراد آسیب دیده و بی سرپناه در حالت آماده باش هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، نرگس عسگری با اعلام این خبر گفت: با توجه به سرمای شدید هوای استان کلیه تمهدیدات لازم برای آمادگی بهزیستی در این شرایط فراهم شد و اقدامات شهرستانها در حال رصد است.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: بهزیستی در راستای وظیفه خود در حمایت از گروههای هدف و کمک به افراد فاقد سرپرست و بی سرپناه، آماده است با کمک سازمان های ذیربط برای پیشگیری از آسیب های احتمالی به این افراد خدمات ارائه دهد.

عسگری خاطر نشان کرد: مدیریت شبانه بهزیستی در کلیه ساعات شبانه روز آماده پذیرش افراد گروه هدف است و در کوتاه ترین زمان متناسب با گروه های هـدف توانبخشـی، اجتماعی و پیشـگیری هماهنگی های لازم جهت پـذیرش و ارایه خدمات صورت می گیرد و در حال حاضر کلیه مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی آماده پذیرش جامعه هدف در فصل زمستان می باشند.

مدیر کل بهزیستی استان با تاکید بر رصد شرایط افزود: کلیه مراکز شبانه روزی ضمن فعال نمودن اتاق قرنطینه، سوخت مورد نیاز خود را تامین نموده، مواد غذایی و دارویی را تامین کردند.

کد خبر 29755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد