ساری| بازدید مدیر بهزیستی شهرستان ساری در شرایط بحرانی سرما از مراکز و مناطق آسیب

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ساری؛ براساس شرایط بحرانی فصل سرما و لزوم رسیدگی و پیشگیری از آسیبهای احتمالی، ستاد بحران بهزیستی تشکیل و برابر دستورالعمل ارسالی از اداره کل بهزیستی استان مازندران اقدامات لازم از سوی بهزیستی شهرستان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ساری؛ بر اساس شرایط بحرانی فصل سرما و لزوم رسیدگی و پیشگیری از آسیبهای احتمالی، ستاد بحران بهزیستی تشکیل گردید و برابر دستورالعمل ارسالی از اداره کل بهزیستی استان مازندران اقدامات لازم از سوی بهزیستی شهرستان انجام شد.

مرتضی موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری در این خصوص گفت: از همان ساعات ابتدایی برودت هوا و بارش برف، طبق دستور مدیرکل  بهزیستی استان مازندران ، پیگیری های پیشگیرانه در دستور کار قرار گرفت، شناسایی چالشها در شرایط موجود از اساسی ترین اقدامات اولیه بود که انجام شد.

مدیر بهزیستی شهرستان ساری هماهنگی با بخشهای مرتبط با بحران را از نکات مهم دانست و عنوان کرد: تماس های مکرر و برقراری ارتباط با فرمانداری و معاون فرماندار ساری، بخشدارهای دودانگه و چهاردانگه ساری و پلیس مبارزه با مواد مخدر به جهت انتقال حساسیت‌های موجود جامعه هدف بهزیستی و مطالبه گری و حمایت یابی از این عزیزان انجام شد.

موسوی در خصوص انجام بازدیدهای میدانی خود در شرایط موجود گفت: پس از اتمام جلسه ویدئو کنفرانس ستاد بحران بهزیستی استان مازندران که با ریاست  مدیر کل  و حضور معاونین بهزیستی مازندران تشکیل شد، در ادامه با همراهی  بابازاده سرپرست  اورژانس اجتماعی شهرستان ساری از مراکز کودکان خیابانی، مداخله در بحرانهای اجتماعی، مرکز بازپروری، خانه سلامت، پایگاه خدمات اجتماعی و منطقه آسیب ۷۵ دستگاه شهر ساری بازدید بعمل آمد که با صحبت با افراد مقیم در مراکز و ساکنین در منطقه آسیب ذکر شده، مشکل خاصی مشاهده نشده است.

مدیر بهزیستی شهرستان ساری خاطرنشان کرد: تیم های سیار اورژانس اجتماعی و کارشناسان بخشهای مختلف بهزیستی شهرستان ساری به صورت مداوم و ۲۴ ساعته در حال فعالیت و رصد شرایط هستند تا به محض شناسایی و بروز مشکل بتوانند دراسرع وقت آن را پیگیری و مرتفع نمایند.

کد خبر 29746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد