مسابقه پیامکی با عنوان «بعلاوه زندگی» ویژه کارکنان و مددجویان بهزیستی برگزار می‌شود

در آستانه افتتاح مراکز خدمات بهزیستی (+زندگی)، مسابقه پیامکی «بعلاوه زندگی» ویژه کارکنان و مددجویان سازمان بهزیستی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، "مسعود آسیما" مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل با اعلام این خبر گفت: از آنجا که سازمان بهزیستی کشور به عنوان یکی از نهادهای اصلی و تأثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی کشور و متولی ارتقاء سلامت اجتماعی، منشا خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروه‌های مختلف جامعه می‌باشد راه اندازی مراکزی چابک، در دسترس، پاسخگو و فعال در رسیدگی به امور مددجویان تحت پوشش این سازمان در دستور کار مدیریت سازمان بهزیستی قرار گرفت تا موجب تسهیل مراجعه، پیگیری و پاسخگویی به جامعه هدف شود.

«مسعود آسیما» ادامه داد: در آستانه آغاز به کار رسمی مراکز خدمات بهزیستی (+زندگی) جهت آشنایی مخاطبان با این مراکز و کارکرد آنها، با همکاری مرکز هماهنگی و مدیریت مراکز خدمات بهزیستی کشور، مسابقه پیامکی طراحی شده که به صورت هفتگی برگزار می شود.

وی در خصوص نحوه ی اجرای این مسابقه گفت: در ابتدای هر هفته یک سؤال در سایت و شبکه‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور قرارداده خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان روز چهارشنبه همان هفته، عدد گزینه صحیح را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳۴۵ اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور ارسال کنند.

آسیما در پایان یادآور شد: به قید قرعه هر هفته به ۵ نفر از برگزیدگان که پاسخ صحیح را ارسال کرده‌اند، جوایزی تقدیم خواهد شد و اسامی برگزیدگان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی http://behzisti.ir اعلام خواهد شد.

کد خبر 29744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد