دیدار رئیس مرکز مدیریت بیماری های وزارت بهداشت از مرکز نگهداری معتادین متجاهر

رئیس مرکز مدیریت بیماری های وزارت بهداشت و درمان کشور در رأس هیأتی از مرکز اقامتی ترک اعتیاد که به نگهداری معتادین متجاهر زخم باز اختصاص یافته، دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند درمان این بیماران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سعید شادنوش در این دیدار با تشکیل جلسه ای مشکلات مرکز احسان ورامین را زیر ذره بین برد و خواستار حل مشکلات و موانع آن شد.

مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور، دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شرق استان، معاون فرمانداری ورامین، بخشدار جوادآباد، رئیس بیمارستان شهید مفتح، فرمانده سپاه، مدیر شبکه بهداشت و رئیس بهزیستی ورامین به همراه کارشناسانی از دستگاه های مختلف در این بازدید حضور داشتند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین در حاشیه این بازدید، حضور مرکز احسان را فرصتی مغتنم برای همگرایی در خدمت رسانی ادارات ورامین برشمرد و تصریح کرد: پروسه پیشگیری از گسترش مواد مخدر و درمان افراد آلوده به این بلای خانمان سوز از عهده یک اداره خاص بر نمی آید و نیازمند هم پوشانی ادارات مختلف است.

اعظم هراتی ضمن تشکر از مدیریت این مرکز، اظهار داشت: باید همه افراد و دستگاه های اجرایی به کمک بهزیستی آمده و شرایط را برای پاکی بهتر و بیشتر جامعه فراهم سازند که این مهم در سایه هم افزایی و هم سویی ادارات و ارگان ها امکان پذیر می شود.

کد خبر 29714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد