تلاش در راستای خدمت رسانی و رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی ارزشمند،پر اهمیت و ماندگار است

دیدار دکتر حسن قلی زاده مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان مازندران با دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان با محوریت بحث و تبادل نظر در راستای حمایت از جامعه هدف بهزیستی و تعاملات دو سویه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران، دکتر فرزاد گوهر دهی، مدیرکل بهزیستی استان مازندران در این دیدار از خدمات و زحمات بنیاد مستضعفان در راستای پشتیبانی و حمایت های همه جانبه در بحث توانمندسازی، معیشت و مسکن جامعه هدف بهزیستی استان تشکر و قدردانی کرد و گفت: تلاش در راستای خدمت رسانی و رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی ارزشمند است و خدمت به همنوع باید در جامعه نهادینه شود تا شاهد رشد و بالندگی باشیم و این حمایت ها و  خدمات ارزشمند ماندگار در بهبود وضعیت مددجویان بهزیستی اثر گذار می باشد.

وی به حوزه مسکن مددجویان و مساعدت های بلاعوض اشاره کرد و افزود: در طول سالهای گذشته با همکاری بنیاد مستضعفان استان مازندران بیش از 460 مسکن دو معلول در فضای روستایی و شهری برای جامعه هدف ساخته و تحویل داده شده است.

دکتر گوهردهی اذعان کرد: انتظار داریم همچون سنوات گذشته بتوانیم از توان و پتانسیل بنیاد مستضعفان در راستای مسکن های نیمه کاره خانواده های عضو دو معلول، مسکن مهر و مسکن روستایی استفاده کنیم و از حمایت های مالی بنیاد مستضعفان نیز جهت ارتقای جامعه هدف بهره مند شویم.

دکتر حسن قلی زاده مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان مازندران نیز در این دیدار عنوان کرد: در راستای پشتیبانی و ارائه خدمات جامعه هدف، همچون گذشته تمام تلاش خود را بکارمیبندیم و آن را جز اولویت های خود قرار خواهیم داد.

کد خبر 29705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد