مشهد | اهدای ۵۰ دستگاه ویلچر اهدایی خیرین به کودکان دارای معلولیت نیازمند تحت پوشش بهزیستی مشهد

۵۰ دستگاه ویلچر که توسط خیرین خریداری شده است به کودکان دارای معلولیت نیازمند اهدا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مشهد، این ویلچرها فردا جمعه در تالار عالی‌قاپوی طرقبه و طی مراسمی با رعایت پروتکلُ‌های بهداشتی به مددجویان اهدا خواهد شد.

این گزارش حاکی است برای خرید این ویلچرها ۷۵ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر بهزیستی شهرستان مشهد با اعلام این مطلب گفت: با هماهنگی خیرین عزیزمان که قدم در این راه نیکو گذاشته‌اند کودکان نیازمند دارای معلولیت را شناسایی کردیم و مقرر شد که این کودکان به همراه یکی از اعضای خانواده در مراسم حضور یابند و پس از صرف نهار در این مکان، ویلچر اهدایی را تحویل بگیرند و به منازل‌شان مراجعت نمایند.

غلامرضا خالدی گفت: اگر کمک‌های خیرین نباشد اداره کردن معیشت و تأمین نیازهای مددجویان بسیار دشوار خواهد بود زیرا اعتبارات سازمان بهزیستی، تکافوی این نیازها را ندارد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر، صدها فرد دارای معلولیت در شهرستان بزرگ مشهد هستند که نیازمند کمک‌های فوری در بخش وسایل کمک‌توانبخشی هستند و با وجود همت بلند خیرین، برخی از این نیازها همچنان در صف انتظار برآورده شدن بسر می‌برند.

خالدی اظهار داشت: برای جلب اعتماد خیرین به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم که خود نیکوکاران، کمک‌هایشان را به صورت مستقیم به مددجویان اهدا نمایند و از اینکه کمک‌هایشان در اختیار مددجویان قرار می‌گیرند اطمینان داشته باشند.

کد خبر 29700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد