به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری " نرگس عسگری" مدیرکل بهزیستی استان در کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی که با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، گفت: کارکرد الکترونیک موجب تسهیل در امور خدمات رسانی میشود، و باید با برنامه ریزی برای رفع مشکلات پیشروی دولت الکترونیک اقدامات لازم را انجام داد.
عسگری با اشاره به راه اندازی مراکز مثبت زندگی افزود: یکی از بزرگترین نوآوری و دستاورد سازمان بهزیستی ایجاد مراکز مثبت زندگی با سه اصل دسترس پذیری، فراگیری و پایداری در ارائه خدمات می باشد که از طریق این مراکز ۲۲ خدمت به صورت محله محور به مردم و جامعه هدف ارائه می شود.
ریاحی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز با اشاره به جایگاه یهزیستی در نظام اداری گفت: با توجه به اهمیت نقش و جایگاه بهزیستی در جامعه باید بیش از پیش فعالیتهای خود را به جامعه نشان دهد و آرامش و وفاق جامعه در پرتو خدمات بهزیستی نمایان شود.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از نیروی انسانی به عنوان بزرگترین ثروت دستگاههای اداری نام برد و خاطر نشان کرد: اداره کل بهزیستی استان به لحاظ نیروی انسانی و جایگاه جزء دستگاههای بزرگ اداری در بین ادارات استان محسوب می شود و این موضوع می طلبد که با عنایت به ویژگی و ماموریت مشخص شده یک ایده جدید و شاخص مهم برای رفاه مردم از خود بجا بگذارد.
ریاحی افزود: ارزیابی عملکرد دستگاهها، عملکرد یکساله دستگاه را به نمایش می گذارد و این ارزیابی نظام مند است و در بررسی ها، رعایت انصاف شرط عمل و اقدام می باشد. و امسال برای نخستین بار در راستای شفافیت و پاسخگویی، گزارش اقدامات دستگاههای اجرایی بر اساس ریز نمرات و تحلیل محورها بر روی سایت سازمان مدیریت قابل مشاهده است.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه خاطر نشان کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده میز خدمت اداره کل بهزیستی استان در سال ۹۸ در بین دستگاههای اجرایی توانسته است رتبه برتر را کسب کند.
نظر شما