توسعه زیر ساخت های دولت الکترونیک در اولویت برنامه های کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی استان قرار دارد

تلاش برای فراهم کردن زیرساخت‌های دولت الکترونیک در جهت تسهیل در امور خدمات رسانی در اولویت برنامه های اداره کل بهزیستی استان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری " نرگس عسگری" مدیرکل بهزیستی استان در کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی که با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، گفت: کارکرد الکترونیک موجب تسهیل در امور خدمات رسانی می‌شود، و باید با برنامه ریزی برای رفع مشکلات پیشروی دولت الکترونیک اقدامات لازم را انجام داد.

عسگری با اشاره به راه اندازی مراکز مثبت زندگی افزود: یکی از بزرگترین نوآوری و دستاورد سازمان بهزیستی ایجاد مراکز مثبت زندگی با سه اصل دسترس پذیری، فراگیری و پایداری در ارائه خدمات می باشد که از طریق این مراکز ۲۲ خدمت به صورت محله محور به مردم و جامعه هدف ارائه می شود.

ریاحی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز با اشاره به جایگاه یهزیستی در نظام اداری گفت: با توجه به اهمیت نقش و جایگاه بهزیستی در جامعه باید بیش از پیش فعالیتهای خود را به جامعه نشان دهد و آرامش و وفاق جامعه در پرتو خدمات بهزیستی نمایان شود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از نیروی انسانی به عنوان بزرگترین ثروت دستگاههای اداری نام برد و خاطر نشان کرد: اداره کل بهزیستی استان به لحاظ نیروی انسانی و جایگاه جزء دستگاههای بزرگ اداری در بین ادارات استان محسوب می شود و این موضوع می طلبد که با عنایت به ویژگی و ماموریت مشخص شده یک ایده جدید و شاخص مهم برای رفاه مردم از خود بجا بگذارد.

ریاحی افزود: ارزیابی عملکرد دستگاهها، عملکرد یکساله دستگاه را به نمایش می گذارد و این ارزیابی نظام مند است و در بررسی ها، رعایت انصاف شرط عمل و اقدام می باشد. و امسال برای نخستین بار در راستای شفافیت و پاسخگویی، گزارش اقدامات دستگاههای اجرایی بر اساس ریز نمرات و تحلیل محورها بر روی سایت سازمان مدیریت قابل مشاهده است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه خاطر نشان کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده میز خدمت اداره کل بهزیستی استان در سال ۹۸ در بین دستگاههای اجرایی توانسته است رتبه برتر را کسب کند.

کد خبر 29686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد