اولین جلسه Case report حوزه امور آسیب دیدگان اجتماعی

اولین جلسه Case report حوزه امور آسیب دیدگان اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این نشست که با رویکرد مداخلات در زمینه خشونت خانگی در مرکز بهزیستی شهید ذوالفقاری برگزار شد کارشناسانی از شهرستانهای ری، شمیرانات، پاکدشت و شهر تهران و همچنین مرکز ندای مهر حضور داشته و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای این نشست، کارشناس مسئول دفتر امور آسیب دیدگان بهزیستی استان تهران ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان، هدف از تشکیل این جلسات رامطرح کردن پرونده های خشونت خانگی و نحوه پیگیری آنها و نیز اشتراک گذاری و انتقال تجربیات کارشناسان این حوزه در امر خدمت رسانی به جامعه هدف خواند و اشاره کرد که برگزاری این نشست ها تا پایان سال جاری در مراکز مختلف ادامه خواهد داشت.

وی بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی متناسب با جلسات کیس ریپورت تاکید کرد و  بیان داشت: نیاز است منابع حمایتی موثر تری در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.

در ادامه نشست، کارشناس دفتر امور آسیب دیدگان بهزیستی استان تهران نیز به بیان راهکارها و سیاست های اجرایی این دفتر پرداخت و با ابراز امیدواری اظهار داشت: در آینده فعالیت های مراکز به نحوی صورت گیرد که خدمت پذیران از خدمات مددکاری مطلوب تری بهره مند گردند.


گفتنی است، با توجه به فعالت دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی که شامل کودکان خیابانی، خانه های امن، خانه های سلامت و مراکز بازپروری می شود، ادامه سلسله نشست های Case report  نیز  متناسب با حوزه های فوق برگزار خواهد شد.

کد خبر 29667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد