توزیع ۱۵۰ میلیون ریال بسته معیشتی و فرهنگی در میان مددجویان روستای چاه حیدر

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان رئیس وکارشناسان تخصصی بهزیستی عنبر آباد به همراه اعضای هیات مدیره موسسه خیریه نسیم مهربانی ،گروه جهادی فداییان رهبری ، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای چاه حیدر از توابع بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد جهت پیگیری مشکلات مددجویان تحت پوشش در این روستا حضور یافتند.

خداداد سالاری زاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد با اعلام این خبر افزود : در این اردو با کمک خیرین بسته های معیشتی و فرهنگی به مبلغ 150 میلیون ریال تهیه و در این حرکت جهادی در کنار فعالیت های مختلف در اختیار خانواده های روستای چاه حیدر قرار گرفت.

سالاری زاده افزود: بازدید از منازل خانواده‌های تحت پوشش و بررسی مشکلات آنها و برگزاری جلسه با دهیار و شورای دهیاری روستا و بررسی مسائل و مشکلات مددجویان از مهترین برنامه های این اردو بود.

سالاری زاده بیان کرد: اردوهای جهادی با هدف محرومیت زدایی و گسترش فرهنگ محله محوری در ارائه خدمات بهزیستی، توسط گروههای جهادی و بهزیستی و با استفاده از ظرفیت موسسات خیریه و مراکز غیردولتی این اداره در سطح مناطق محروم شهرستان در مناسبتهای مختلف در سطح منطقه به اجرا در می آید

کد خبر 29664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد