فردیس| دیدارصمیمانه رئیس اتاق اصناف با رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس 

این دیدار در روز چهارشنبه یکم بهمن با حضور محمد زاده و نظری نیا در محل دفتر رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس برگزارشد.  

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز :در ابتدای این نشست « احمد محمد زاده » ضمن تقدیر از حضور «نظری نیا » رئیس اتاق اصناف ،هدف از این دیدار را بررسی تعهدات سازمان بهزیستی واتاق اصناف برشمرد که اجرای این تعهدات ارتقاء کمی و کیفی سطح ارائه خدمات به جامعه هدف سازمان را در برخواهد داشت.
در ادامه وی افزود: اتاق اصناف فردیس با مجموعه وسیعی از اصناف ارتباط کاری و نظام مند داشته که این ارتباط می تواند در زمینه های حل معضل اجتماعی، معیشتی و بیکاری اقشار آسیب پذیر جامعه تأثیر گذار باشند.
همچنین محمد زاده اظهار امیدواری کرد در سایه ی همکاری و تعاملات بیشتر میان دومجموعه ، شاهد تحول و ارائه خدمات مطلوب تربه افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی در شهرستان فردیس باشیم.
نظری نیا نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در این اداره و علاقه مند ارائه خدمت به جامعه هدف سازمان بهزیستی اذعان داشت: مراقبت، توانمندسازی و اشتغال کسانی که به سبب عدم برخورداری از فرصت های مساوی دچار مشکل شده اند، قابل تقدیر است و  اصناف همواره در کنار محرومین و نیازمندان بوده اند و همواره در تلاش برای رفع نیاز نیازمندان می باشند..
رئیس اتاق اصناف فردیس با بیان اینکه ظرفیت فعالیت بهزیستی ارائه خدمات اجتماعی به خانواده های نیازمند ، بدون سرپرست ، آسیب دیده اجتماعی می باشند گفت : کاردربهزیستی علاوه برمسائل مادی دارای اجری معنوی و اخروی می باشد و جا دارد از تلاش های صادقانه پرسنل بهزیستی تقدیر و تشکر شود.

کد خبر 29657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد