در رسانه | توزیع ۳۰۰ کیف و بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان بهزیستی آبادان

معاون اداره بهزیستی آبادان گفت: ۳۰۰ کیف و بسته لوازم‌التحریر جمع آوری شده برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی این شهرستان از امروز توزیع می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان به نقل از  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عبدالنبی مزیونی معاون اداره بهزیستی آبادان ظهر امروز چهارشنبه در مراسم توزیع کیف و لوازم‌التحریر، گفت: در قالب طرح پویش همدلی ۳۰۰ کیف و بسته لوازم‌التحریر برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی آبادان جمع‌آوری شده است که از امروز این بسته‌ها توسط مددکاران بهزیستی آبادان توزیع خواهد شد.

او قیمت هر پکیج را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: مجموع قیمت این بسته‌ها ۶۰ میلیون تومان است که ۴۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان توسط پویش همدلی و توسط خیران جمع آوری و حدود ۱۸ میلیون و ۴۰۰ تومان نیز به دلیل اینکه این شهرستان از مناطق محروم است از منابع کشوری تأمین شده است.

معاون اداره بهزیستی آبادان گفت: طرح پویش و همدلی از آبان ماه امسال در سراسر کشور برای تهیه کیف و نوشت‌افزار دانش آموزان تحت نظر بهزیستی آغاز شد که شهرستان آبادان نیز در این طرح شرکت کرده است.

پویش کشوری پازل همدلی طرحی است که خیران و علاقه‌مندان از طریق سایتی می‌توانند پازلی به قیمت ۱۰ هزار تومان را به عنوان کمک هزینه برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی تکمیل کنند.

کد خبر 29656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد