حضور مدیر کل بهزیستی استان در مرکز ارتباطات مردمی استانداری و پاسخگویی در سامانه سامد

دکتر علیرضا حاجیونی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌ها و شکایات مردمی پاسخ داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان  ، دکتر علیرضا حاجیونی با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری، پاسخگوی سوالات جامعه هدف بهزیستی استان شد.
مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: با توجه به پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، پاسخگویی مسئولان از طریق سامانه سامد و ارتباط تلفنی با جامعه هدف سازمان، علاوه بر تحقق اهداف دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع، می‌تواند به رعایت فاصله اجتماعی و شعار «در خانه بمانیم» کمک کند

دکتر حاجیونی تصریح کرد: تماسهای مردمی از طریق سامانه سامد توسط اپراتورها درسیستم ثبت شده و بر اساس نوع درخواست ها و با توجه به اولویت درخواستهای رسیده توسط تیم تخصصی بهزیستی  بررسی و جواب داده می شود .

وی خاطر نشان کرد:رسیدگی به مشکلات توانخواهان تحت پوشش بهزیستی، تسریع در رسیدگی به امور مذکور و تعامل آسان با مردم از اهداف کاری بهزیستی است

شایان ذکر است سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه هم استانی های گرامی می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند

کد خبر 29647

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد