فریمان | ثبت ۴۰۰ طلاق در سال جاری در فریمان

رئیس بهزیستی فریمان گفت: با توجه به رشد آسیب‌های اجتماعی در یکی دو سال اخیر، نیاز به همکاری مستمر و فعال نهادهای اجتماعی داریم.

علی حمیدی افزود: با توجه به رشد آسیب‌های اجتماعی در یکی دو سال اخیر، نیاز به همکاری مستمر و فعال نهادهای اجتماعی داریم که بحمدلله این همکاری در رتبه‌ی بسیار خوبی است و از این لحاظ مشکلی نداریم.

وی خاطر نشان کرد: طلاق بخصوص در قسمت طلاق‌های توافقی، افزایش چشم‌گیری در فریمان داشته که نگران‌کننده است و بهزیستی آمادگی خود را برای کاهش این آسیب از طریق مشاوره به نهادهای مسؤول اعلام کرده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال حدود ۴۰۰ طلاق در شهرستان ثبت شده که رقم بالایی است و نگرانی مسؤولان حوزه‌های اجتماعی شهرستان را به دنبال داشته است.

وی همچنین از افزایش موارد اقدام به خودکشی در ماه‌های اخیر یاد کرد و گفت: بیشتر اقدام‌کنندگان در سنین جوانسالی و میان‌سالی بوده‌اند که باید علل آن مورد بررسی قرار گیرد و از پژوهشگران خواسته‌ایم که در این قسمت‌ها تحقیقاتی داشته باشند که وضعیت را تحت کنترل دربیاوریم.

خوشبختانه کودک‌آزاری، معلول‌آزاری و خشونت خانگی در فریمان موارد کمی گزارش می‌شود که این امر از آرامش نسبی اجتماعی در خانواده‌ها خبر می‌دهد.

حمیدی همچنین از تشکیل جلساتی با مسؤولان اجرایی و فرمانداری در زمینه‌ی مناسب‌سازی خبر داد و گفت: تحرک خیلی خوبی در زمینه‌ی مناسب‌سازی در سطح شهرستان شروع شده و امیدواریم با همکاری شهرداری و شورای شهر، شاهد تغییرات جدی در این زمینه در ماه‌های آینده باشیم.

کد خبر 29642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد