سیستم قضایی پشتوانه بهزیستی در انجام فعالیتهاست

رویکرد پیشگیری، کنترل و کاهش معلولیت و آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی به پشتوانه سیستم قضایی اقدامات خوبی انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری" دکتر نرگس عسگری" مدیرکل بهزیستی استان در سفر به شهرستان خانمیرزا و لردگان، ضمن دیدار با فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب  شهرستان لردگان گفت: دستگاه قضا و بهزیستی استان در موضوعات مشترک همکاری خوبی با هم دارند و پیگیری امور به بهترین شکل و بر اساس فلوچارت تهیه شده در حال انجام است.

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به اقدامات بهزیستی در راستای پیشگیری  از شیوع انواع آسیب های اجتماعی، افزود: تعامل با دستگاههای مرتبط می تواند نقش مهمی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

عسگری تبادل اطلاعات در حوزه آسیب های اجتماعی جهت کنترل و ساماندهی این آسیب ها را ضروری دانست و بیان کرد: کارشناسان بهزیستی آمادگی هر نوع همکاری را با دستگاه قضایی برای تسهیل در روند ساماندهی آسیب های اجتماعی دارند.

سعید جریده اصل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان گفت: کار در بهزیستی همانند قوه قضاییه با توجه به نوع خاص مسائل جامعه هدف روحیات خاصی را میطلبد، که با تعامل دو نهاد اقدامات لازم در جهت مرتفع نمودن مشکلات انجام می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان افزود: دستگاه قضایی همیشه به عنوان یار و یاور بهزیستی، حمایتها وخدمات موثر و خوبی را در جهت برطرف کردن مشکلات مددجویان تحت پوشش ارائه داده است وتمام تلاش همکاران ما در دستگاه قضایی در راستای رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم علی الخصوص قشر آسیب پذیر جامعه است.

کد خبر 29628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد