نمایندگی بهزیستی در شهرستان خانمیرزا افتتاح می شود

همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر راه‌اندازی نمایندگی‌ بهزیستی در شهرستان خانمیرزا با هدف خدمات‌رسانی بیشتر به مددجویان صورت می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری " دکتر نرگس عسگری" در سفر به شهرستان خانمیرزا ضمن دیدار با فرماندار این شهرستان برای پیگیری راه اندازی بهزیستی گفت: یکهزار و ۱۰۲ معلول و یکصد و ده زن سرپرست خانوار در شهرستان خانمیرزا از خدمات بهزیستی استفاده می کنند که برای ارائه خدمات در کمترین زمان نیاز به راه اندازی نمایندگی بهزیستی در این شهرستان می باشد.

عسگری با اشاره به دوری مسافت شهرستان خانمیرزا از مرکز استان افزود: به منظور تسهیل در ارائه خدمات به جامعه هدف و بر اساس چارت تشکیلات بهزیستی در شهرستان، برنامه ریزی به منظور ایجاد نمایندگی بهزیستی در اسرع وقت در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه رسالت بهزیستی کاهش مشکلات و آسیب‌ها برای خانواده‌های نیازمند است تاکید کرد: در شهرستان یک تیم فعال اجتماع محور، یک مرکز مشاوره و یک کمپ ترک اعتیاد به جامعه هدف بهزیستی خدمات رسانی می کنند.

دکتر مرادی، فرماندار خانمیرزا نیز در این دیدار ارتقاء وضعیت معیشتی و زندگی جامعه هدف بهزیستی را بر اساس اقدامات انجام شده تا کنون مثبت ارزیابی کرد و افزود: رفع نیاز مسکن و اشتغال جامعه هدف بهزیستی می تواند نقش بسزایی در توانمندسازی این قشر بر عهده دارد و برنامه ریزی باید به سمتی پیش رود که توانمندسازی همه جانبه افراد تحت حمایت در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 29620

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد