قرچک|تعامل و همکاری رمز پویایی موسسات تحت نظارت

مجتمع خدمات بهزیستی طلوع سبز برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی را برای دانش آموزان روستاهای هشتگانه قرچک برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مجتمع خدمات بهزیستی طلوع سبز، برنامه های آموزشی خود را  برای دانش آموزان روستاهای هشت گانه شهرستان قرچک اجرا می‌نمایند.

 مربیان، مددکاران و  تسهیلگران این مجتمع برنامه های آموزشی و پشتیبانی خود را برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی اجرا می کنند. 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک ضمن قدردانی از الهام شهسواری مدیر مجتمع خدمات بهزیستی طلوع سبز و تیم اجرایی این موسسه، هدف از اجرای این برنامه ها را تشریح کرد.

اردشیر بهرامی در ادامه بیان کرد: این برنامه ها اگرچه با موضوع و محتوای کمک به توانمندی و افزایش انگیزه دانش آموزان در زمینه آموزش و تحصیل و پیشگیری از افت تحصیلی و ترک تحصیل دانش آموزان صورت می گیرد آما یک هدف غایی و ارزشمند دنبال می کنیم و آن هم توسعه سطح شادی و نشاط و سلامت روان کودکان و نوجوانان است که در دروان کرونا آسیب های زیادی متوجه انان  شده است.

بهرامی در ادامه گفت: در کنار این تیم روانشناسان حضور دارند و اگر کودکان اختلالات اضطرابی و .. داشته باشند مورد شناسایی و تحت مشاوره قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: یکی از نقاط قوت مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی شهرستان قرچک تعامل و همکاری پویا و مستمر  آنها در حوزه های تخصصی است. 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در پایان اظهار داشت: از تمامی کارکنان تیم خدوم و زحمتکش مجتمع طلوع سبز که در دوران کرونا بیش از ۷۰ برنامه حمایتی، آموزشی و مددکاری در مناطق روستایی و حاشیه شهرستان قرچک اجرا نموده قدردانی می کنم.

کد خبر 29613

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد