نظارت ها باید دقیق، صحیح و مثمرثمر باشد

جلسه کمیسیون ماده ۲۶ بهزیستی البرز با حضور مدیرکل بهزیستی استان، معاون مشارکتهای مردمی، معاون توانبخشی، معاون پیشگیری، معاون اجتماعی، مدیر بهزیستی شهرستان کرج، رئیس اداره حراست، مسئول دفتر مدیریت عملکرد، مسئول حقوقی، مسئول روابط عمومی و کارشناسان معاونت مشارکتهای مردمی در محل دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، طی این جلسه نسبت به بررسی موارد نیازمند اصلاح و اخذ تصمیمات اداری به منظور رسیدگی به موارد مذکور تصمیم گیری شد.

در این جلسه مدیرکل بهزیستی استان البرز با تاکید بر نظارت دقیق و مستمر گفت : ممکن است در برخی مراکز تحت نظارت ما مشکلات و ایرادات کوچکی وجود داشته باشد انتظار ما اینست قبل از این که چالشی دامن گیر مراکزمان شود با نظارت دقیق و مستمر آنها را حل نمائیم.

دکتر اسدالله حیدری افزود : نظارت بر همه ی مراکز حوزه های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری علی الخصوص ارزیابی و نظارت بر کمپ ها باید با جدیت بیشتری نسبت به گذشته، از طریق تشکیل تیم های ارزیابی با ضمن در نظر گرفتن مدت زمان یک ماهه این ایرادات رفع و تصحیح گردد و چنانچه این ایرادات رفع نشد، مراحل قانونی مانند تذکر، اخطار و بررسی نهایی به منظور تعطیلی و یا بهبود شرایط مرکز صورت گیرد.


وی اظهار داشت : نظارت ها باید دقیق و صحیح و مثمرثمر باشد، این که بازدیدی صورت گیرد ولی پیگیری و رفع نقص نشود و کارایی نداشته باشد بی فایده است و مورد قبول نیست.

وی بیان داشت : نباید از روی ترحم و یا چشم پوشی این مراکز خود را رها شده فرض نمایند، همکاران و روسای شهرستان ها باید بصورت روزانه به بازدید رفته و در جهت ارتقاء کیفی هرچه سریعتر این مراکز اقدام نمایند.

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه و طی بازدید ها و گزارشات صورت گرفته ۱۶ پرونده مراکز غیردولتی تحت نظارت حوزه های تخصصی بررسی شد، که از این میان ۱۰ پرونده مربوط به حوزه اجتماعی، ۴ پرونده حوزه توانبخشی و ۲ پرونده حوزه پیشگیری بود که پس از طرح موضوع تصمیمات لازم در خصوص این مراکز اتخاذ شد.

کد خبر 29602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد