جوین | راه‌اندازی سه مرکز مثبت زندگی در جوین

رئیس بهزیستی جوین از راه‌اندازی سه مرکز مثبت زندگی در این شهرستان خبر داد.

زهره سردارآبادی گفت: در شهرستان جوین ۱۰۹۰ پرونده‌ی مددجویی فعال است که نزدیک به ۷۵۰ پرونده را به سه مرکز یاد شده واگذار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مراکز مثبت زندگی، تغییر وضعیت مجتمع خدمات به مرکز مثبت داشته گفت: دو مرکز حکم‌آباد و قزل قارشی جدید التأسیس هستند.

سردارآبادی گفت: آموزش‌های اولیه‌ی مددکاری و مدیریت مراکز مثبت به مسؤولان و پرسنل این مراکز داده شده است.

وی یادآور شد: هر کدام از این مراکز حدود یکصد بازدید از منازل مددجویان داشته‌اند و در مجموع، با اینکه تازه کار خود را شروع کرده‌اند اما فعالیت بسیار خوبی از آنها دیده شده و انتظار می‌رود بسرعت، فعالیت خود را با اهداف و سوگیری بهزیستی کاملا هماهنگ کنند.

رئیس بهزیستی جوین گفت: با توجه به اینکه آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان، در حال افزایش است و با واگذاری پرونده‌های توانبخشی و اجتماعی به مراکز مثبت، کارشناسان ما می‌توانند دقت و درایت بیشتری در آسیب‌ها داشته باشند و نظارت بیشتری در این قسمت اعمال نمایند.

وی همچنین از یک واحد مسکونی خیرساز برای یک مددجوی بی‌سرپناه در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از نیکوکاران یک واحد کوچک مسکونی برای یک مددجوی تنها که معلولیت ذهنی هم دارد احداث کرده که در حال مراحل تکمیلی است و امیدواریم در دهه‌ی فجر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 29589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد