آران و بیدگل| مجتمع فولاد کویر نماد مسئولیت اجتماعی 

اعضای هیات مدیره مجتمع فولاد کویر با رییس اداره بهزیستی شهرستان آران‌و‍بیدگل دیدار و گفتگو نمودند. 

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان آران‌و‍بیدگل، این جلسه به دعوت اداره بهزیستی شهرستان آران‌و‍بیدگل با هدف پیاده سازی فرایند ساختار مسئولیت اجتماعی  مجتمع فولاد کویر انجام شد.
در این نشست حیدر ایمانیان رییس اداره بهزیستی شهرستان آران‌و‍بیدگل، در خصوص نحوه فعالیت، چگونگی خدمات رسانی و اهداف بهزیستی در جامعه مطالبی را به تشریح بیان نمود.
حیدر ایمانیان با اشاره به وظایف اداره بهزیستی در زمینه پیشگیری از معلولیت‌ها وآسیب‌های اجتماعی در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد، مهارت‌های زندگی محیط کار، پیشگیری از معلولیت‌ها و...ویژه پرسنل وخانواده کارکنان مجتمع فولاد اعلام آمادگی نمود.
در ادامه دکتر حسین زاده مشاور مدیر عامل مجتمع فولاد کویر اظهار داشت: این مجتمع همواره در صدد ارتقای شاخص های کمی وکیفی خود در راستای رسیدن به توسعه پایدار و کسب و کار مسئولانه بوده  و می کوشد که توسعه‌ی اقتصادی را با چشم اندازی هم راستا با توسعه اجتماعی دنبال کند.
مشاور عالی مدیرعامل مجتمع فولاد کویر با تشکر از رییس و کارکنان اداره بهزیستی در راستای تقویت سلامت روان، کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از معلولیت‌ها ابراز داشت: این شرکت در راستای اجرای فعالیت‌های اجتماعی خود، آمادگی دارد در زمینه اشتغال معلولین، تهیه ملزومات مورد نیاز خانواده‌های بی بضاعت و فرهنگ‌سازی و توسعه خدمات بهزیستی به شهروندان با اداره بهزیستی همکاری نماید.

کد خبر 29585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد