شاهین شهر و میمه| بازدید مدیر کل بهزیستی استان اصفهان از خانه های کودک و نوجوان شهرستان 

در این بازدید دکتر ولی اله نصر مدیر کل، مجتبی ناجی معاون امور اجتماعی بهزیستی و کارشناسان حوزه شبه خانواده بهزیستی استان اصفهان با همراهی بخشدار بخش مرکزی شاهین شهر، نماینده فرماندار و رئیس شورای اسلامی شهرستان میهمان فرزندان خانه کودک و نوجوان مهر هدی  و فرزانگان بودند.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان فعالیت برای فرزندان خانه را ارزشمند و یک کار دلی دانست و گفت: پیگیری مستمر و حمایت همه جانبه از کودکان منجر شده تا فرزندان در محیطی شبیه به خانه خودشان زندگی کنند و سعی شده رفع نیازهای فرزندان خانه‌ها در اسرع وقت صورت گیرد.
نصر در ادامه خانه‌های کودک و نوجوان را خانه‌های بهشتی نام برد که  امور مربوط به آن نیز با عنایت ویژه پروردگار انجام می‌شود.
وی همچنین خاطر نشان نمود: خیرین همچون بازوان همیار بهزیستی هستند که کمک آنها منجر شده تا فرزندان در محیطی امن و آرام زندگی کنند که این مهم قابل تقدیر و ستایش است و پاداش اخروی دارد .
اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه  ضمن تقدیر از حضور مدیر کل در شهرستان، فعالیت برای فرزندان خانه‌ها را یک نعمت الهی دانست و افزود: با توجه به وضعیت کنونی ساختمان در حال استفاده خانه کودک و نوجوان مهر هدی تصمیم بر احداث یک ساختمان نوساز دو طبقه گرفته شد و مجدانه در تلاش هستیم که هر چه سریعتر و با حمایت‌های مسئولین شهرستان تا پایان سال جاری آن را آماده بهره برداری نماییم .
شهناز باقریان بخشدار بخش مرکزی شهرستان هم ضمن عرض تسلیت شهادت بانوی دو عالم، از دستگاه‌های ناظر و همکار در ارائه خدمات به فرزندان تقدیر نمود و گفت: کادر اداری و اجرایی خانه‌های کودک و نوجوان شهرستان با تلاش بسیار سعی در رفع مشکلات فرزندان دارند که مایه مباهات شهرستان می‌باشند . 
محمد حسین قربانی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز از مسئولین شهرستان که با حمایت‌های همه جانبه خود بهزیستی را در پیشبرد اهدافش و خدمت رسانی به شهروندان یاری نموده‌اند، تقدیر نمود.
در پایان مدیر کل در نشستی صمیمانه پای صحبت‌های فرزندان این دو خانه نشست و از نزدیک در جریان وضعیت زندگی، تحصیل و نیازهای آنها قرار گرفت و هدایایی به رسم یادبود به آنها تقدیم نمود.
گفتنی است در دو خانه کودک و نوجوان شهرستان در حال حاضر تعداد 13 کودک و نوجوان زندگی می‌کنند.


 

کد خبر 29571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد