ملارد| توزیع سبد کالا به مناسب ایام فاطمیه برای کودکان کار 

همزمان با ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) تعدادی سبد کالا شامل گوشت، روغن و ساندیچ گرم توسط مجتمع خدمات بهزیستی طلوع مهر ملارد جهت مددجویان تحت پوشش و کودکان کار توزیع شد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت دخت رسول الله حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود و مشکلات اقتصادی پیش آمده بدلیل بیماری کرونا در تلاش هستیم تا با تهیه سبدهای حمایتی در مناسبتهای گوناگون بتوانیم گوشه ای از مشکلات جامعه هدف را رفع نمائیم.

داود خادم افزود: مراکز غیردولتی در تمامی جهات همواره همراه و پیشتیبان سازمان بهزیستی هستند و در این شرایط نیز مجتمع خدمات بهزیستی طلوع مهر ملارد از ابتدای آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون با تهیه بسته های حمایتی ، بسته های بهداشتی و .... و توزیع بین کودکان کار و جامعه هدف نقش بسیار موثری را ایفاد نموده است. 

خادم در ادامه گفت: در این شرایط افراد در معرض آسیب بیش از پیش نیازمند توجه و رسیدگی میباشند و در همین راستا مراکز غیردولتی میتوانند با حمایت خیرین در شهرستان اقدامات بسیاری را انجام دهند. 

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای این مجتمع گفت: موسسات غیردولتی بازوان توانمند سازمان بهزیستی هستند که با استفاده از پتانسیل خود و همراهی خیرین نقش بسیار موثری در حل مشکلات مددجویان و جامعه هدف را ایفا می کنند.

کد خبر 29559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد