در رسانه | اهدای تبلت و گوشی هوشمند به کودکان کار در اندیمشک

رئیس اداره بهزیستی اندیمشک از اهدای ۲۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به کودکان کار دانش آموز نیازمند و کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان ،فرحناز بیروم وند رئیس اداره بهزیستی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۳۹۹ و اتخاذ سیاست آموزش مجازی از سوی وزارت آموزش و پرورش و مشکلات دانش آموزان نیازمند تحت پوشش سازمان بهزیستی، جهت ایجاد شرایط برابر و مناسب، از سوی بهزیستی خوزستان مبلغ ۵۰ میلیون تومان به خرید ۲۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند برای مرکز کودک کار که مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده بهزیستی اندیمشک است اختصاص یافت.

او با بیان اینکه این تبیت و گوشی‌های هوشمند در اختیاد کودکان کار دانش آموز نیازمند و کم برخوردار قرار گرفت، افزود: از سوی اداره کل بهزیستی خوزستان ۱۴۰ کیف برای دانش‌آموزان تحت پوشش اداره بهزیستی اندیمشک ارسال شد که در طرح پویش همدلی و مشارکت خیران و موسسات خیریه تهیه شده بودند.

بیروم وند عنوان کرد: تعدادی از این کیف‌ها که حاوی پکیج لوازم التحریر شامل چندین جلد دفتر، خودکار، مداد پاک کن، مداد تراش، مداد رنگی، خط کش، پرگار و جامدادی بود در اختیار کودکان کار دانش آموز تحت پوشش اداره بهزیستی اندیمشک قرار گرفت.

کد خبر 29535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد