شهریار|کمیته پدافند غیرعامل در بهزیستی تشکیل می شود

جلسه هم اندیشی به منظور راه اندازی کمیته پدافند غیرعامل و انتخاب اعضا با حضور سرپرست و مسئول امورپیشگیری، دبیر پدافندغیرعامل و کارشناس این حوزه دردفتر مدیریت تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مهناز نصرتی در ابتدای جلسه بر ضرورت آموزش و تبیین موضوع پدافند غیرعامل در جامعه تاکید کرد و گفت: اعضای شورای پدافندغیرعامل اداره در حوزه فرهنگ‌سازی و جا انداختن آن در بین پرسنل وجامعه هدف شهرستان با برنامه‌ریزی عمل کنند. 

نصرتی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای مبرم و مهم سازمان پدافند غیر عامل اداره بهزیستی شهریار آموزش است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود وبا توجه به حجم برنامه‌هایی که در دستور کار داریم، به صورت کاملاً برنامه‌ریزی شده، رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا رعایت شود.

قره باغی درادامه گفت: همچنان که میدانیم پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران، بدون استفاده از اقدامات نظامی و صرفا با بهره‌گیری از فعالیت‌های غیرنظامی، فنی و مدیریتی است که درحال حاضر عمده ترین هدف پدافند غیرعامل، ایمن سازی و کاهش آسیب پذیری زیرساخت های مورد نیاز مردم است تا به تدریج شرایطی را برای امنیت ایجاد نماید.

وی افزود: این گونه اقدامات مهم در اکثر کشورهای دنیا یا انجام شده و یا در حال اقدام است.

درادامه مسئول پیشگیری بهزیستی شهرستان درخصوص برنامه ریزی جهت برگزاری جلسات بامعاونین و اعضای کمیته پدافند غیرعامل و جلسات آموزشی دراداره باموضوعات مقابله باکرونا، خانواده، نحوه مصرف صحیح انرژی اطلاعات سایبری  وغیره ... پرداخت.

کد خبر 29529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد