کنترل و کاهش بحران های فردی،خانوادگی و اجتماعی مهم ترین رسالت اورژانس اجتماعی

اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود از مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان شاهرود بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود از مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان شاهرود بازدید کردند .

در این بازدید سید مصطفی طباطبایی،حمیده محبی ، سیده زهرا موسوی و  مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود حضور داشتند .

اعضای شورای شهر شهرستان شاهرود ضمن گفتگو با کارکنان اورژانس اجتماعی ، از نقش سازنده آنها در کاهش آسیب های اجتماعی قدردانی کرده و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری و تعامل با اورژانس اجتماعی اعلام داشتند.

مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود ضمن قدردانی از حضور اعضای پارلمان محلی شاهرود در مرکز اورژانس گفت:کنترل و کاهش بحران های فردی،خانوادگی و اجتماعی مهم ترین رسالت اورژانس اجتماعی است و سازمان بهزیستی تلاش کرده است با در دسترس قراردادن خدمات تخصصی آرامش روانی مردم را بالا ببرد.

وی افزود:اورژانس اجتماعی از طریق خدمات سیار،خط تلفن ۱۲۳ و پایگاه خدمات اجتماعی می کوشد تا مداخلات روانی-اجتماعی را قبل از دخیل شدن مقامات انتظامی و قضایی از بین ببرد جهانسیر با اشاره به فردنگر، خانواده نگر و جامعه نگر بودن برنامه های اورژانس اجتماعی ادامه داد:زوجین متقاضی طلاق و افراد دارای اختلافات خانوادگی ،زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی یا آسیب دیده اجتماعی،کودکان خیابانی و کار،همسران و کودکان آزاردیده،دختران و پسران فراری از منزل و سایر افرادی که به هر دلیل در شرایط بحرانی قرار گرفته اند ، می توانند از خدمات مددکاری،روانشناسی،تربیتی، حقوقی،فرهنگی و آموزشی این مرکز استفاده نمایند.

اعضای شورای شهر شاهرود در پایان بر همراهی بیشتر مدیریت شهری با اورژانس اجتماعی شهرستان تاکید کردند.

کد خبر 29528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد