جلسه شورای مشارکت های مردمی اداره بهزیستی سنندج برگزار شد

این جلسه که با حضور جمعی از بزرگان و معتمدین شهر و ریاست اداره بهزیستی سنندج برگزار شد ، اقایان حاج عباس سرمستی و بیژن کاظمی و هادی مخبری و خلیفه صدیق کلاه قوچی حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان،  در ابتدای جلسه  محمدی ریاست بهزیستی شهرستان سنندج ضمن تشکر و قدر دانی از اعضای این شورا، با شفاف سازی در مورد کمک های جمع آوری شده که به وسیله این مجمع با موضوع پازل همدلی جمع اوری شده بود، این اعضا را معتمد مردم شهر سنندج دانست و از تشکیل این شورا ابراز امیدواری نمود.

بیژن کاظمی از اعضای این شورا نیز این مجمع را معتمد مردم سنندج دانسته و خاطر نشان کردند که در اینده با پیگیری بیشتر این مجمع را انسجام بخشیده و بیشتر در این راه خیر خدمت می نمایند.


خلیفه صدیق کلاه قوچی نیز حضور در این مجمع و اداره بهزیستی سنندج را افتخار دانسته و پیشنهاد هایی را ارائه نموده که مجمع و ریس اداره نیز آن را مثمر دانستند.


ساعدی معاون اداره بهزیستی نیز ضمن تشکر و قدردانی از شورای مشارکت مردمی سنندج در رابطه با جمع آوری و خرید پازل های بهزیستی جهت خرید وسایل مدرسه برای دانش آموزان ، با بیان اینکه اداره بهزیستی امروز بیش از پیش به این شورا و اعضای آن که در میان مردم سنندج معتمد می باشند، نیاز دارد تا مشکلات مددجویان سازمان را مرتغع نماید.

کد خبر 29522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد