ویزیت رایگان گروه جهادی شهید رهنمون از مددجویان و مراجعین واحدهای تحت نظارت سازمان بهزیستی

با حضورگروه جهادی چشم پزشکی شهید رهنمون از تهران در ناحیه منفصل شهری نایسر تعداد بالغ بر ۵۰ نفر از مددجویان سازمان بهزیستی وهمچنین مراجعین کمتر برخوردار و نیازمند دو پایگاه مستقر در نایسر به صورت رایگان ویزیت و خدماتی از قبیل دریافت عینک و اعزام جهت جراحی هایی نظیر آب مروارید را دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، این اقدام خداپسندانه با مشارکت س‍پاه ناحیه کردستان ، بسیج جامعه پزشکی و با حضور معاون محترم اداره بهزیستی شهرستان سنندج و پرسنل پایگاههای خدمات اجتماعی مستقر درنایسر توسط چشم پزشکان جهادی سازمان بسیج جامعه پزشکی صورت گرفت.

این گروه جهادی علاوه بر افراد معرفی شده از طریق اداره بهزیستی شهرستان سنندج تاکنون بیش از سه هزار بیمار نیازمند را در کل استان ویزیت کرده اند و بیش از دو هزار و ۵۰۰ عینک رایگان و چند صد قلم دارو رایگان به مراجعه کنندگان اعطا شده است. 

بسیج جامعه پزشکی سپاه سنندج در طول سال به مناطق محروم و حاشیه نشین این شهرستان خدمات بسیاری را ارائه می کنند که شناسایی و غربالگری بیماران نیازمند و معرفی آن ها به مراکز درمانی و انجام عمل جراحی رایگان از جمله این خدمات است.
همچنین با بیمارستان کوثر سنندج نیز هماهنگی لازم به عمل آمده که افرادی که نیازمند عمل جراحی چشم باشند توسط متخصصین و فوق تخصصین حاضر در این گروه جهادی تحت عمل جراحی قرا بگیرند.

کد خبر 29516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد