ساری  | بازدید معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان ساری از پایگاههای خدمات اجتماعی مناطق آسیب

مهندس بابایی لولتی معاون سیاسی امنیتی فرماندار ساری با همراهی موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری از پایگاههای خدمات اجتماعی بهزیستی در مناطق آسیب نوبنیاد و کوی غفاری این شهرستان بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ساری؛ مهندس بابایی لولتی معاون سیاسی امنیتی فرماندارساری با همراهی مرتضی موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری از پایگاههای خدمات اجتماعی بهزیستی در مناطق آسیب نوبنیاد و کوی غفاری این شهرستان بازدید به عمل آورد. 

معاون فرماندار شهرستان ساری در این بازدید، فعالیتهای پایگاههای خدمات اجتماعی اورژانس اجتماعی مستقر در مناطق نوبنیاد و کوی غفاری را مورد بررسی قرار داد و گفت: فعالیتهای مجموعه بهزیستی علی الخصوص اورژانس اجتماعی در مناطق آسیب که از طریق پایگاههای خدمات اجتماعی ارائه می شود حائز اهمیت است، بطوریکه همه مجموعه های مختلف دولتی که در حال خدمات رسانی هستند لازم است که با بهزیستی همکاری نمایند.

بابایی لولتی در ادامه گفت: طبق دستورالعملها، سهم بهزیستی در اجرای خدمات گوناگون مشخص است و این سازمان در مناطق مختلف از طریق مراکز دولتی حتی مراکز غیر دولتی حضور فعال دارد،هرچند دستگاههای دیگر در حال فعالیت و ارائه خدمات هستند اما بر این اساس ضروری ست دستگاههای متولی پیگیری آسیبهای اجتماعی که در قانون تعیین شده است حضور فعالانه و پر رنگ تری داشته باشند تا بتوان با همدلی و همراهی در راستای کاهش آسیبها قدم مثبتی برداریم.

در این بازدید سید مرتضی موسوی با ارائه گزارشی از عملکرد بهزیستی شهرستان ساری در مناطق آسیب گفت: آسیبهای اجتماعی را در حال حاضر نمی توان تک علتی دانست و ما بر اساس تحقیقات و اطلاعات پایه ای که در رصدهای متوالی کسب نمودیم، بر این اعتقادیم که آسیبهای حال حاضر چند علتی می باشد که عموماً به هم پیوسته و دارای روابط معنی داری هستند.

مدیر بهزیستی شهرستان ساری توانمند سازی ساکنین مناطق آسیب را از برنامه های مهم بهزیستی این شهرستان دانست و گفت: قطعاً توانمند سازی در حوزه مهارتهای اجتماعی، توانمندسازی در حوزه اشتغال و حتی مباحث فرهنگی یکی از برنامه های اصلی و اساسی بهزیستی در مناطق آسیب است که مطالبه گری از دستگاههای متولی در دستورکار ما قرار دارد تا بتوانیم بر اساس مفاد قانونی بهترین نتیجه را از اقدامات در مناطق آسیب به دست آوریم. 

کد خبر 29515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد