سرخس | بازدید استاندار و فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از خانه فرزندان امام علی(ع) سرخس

محمد صادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی و سردار مجید شجاع، فرمانده‌ی مرزبانی استان، از خانه فرزندان امام علی(ع) سرخس بازدید و با کودکان و کارکنان این مرکز دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی سرخس، در این بازدید، استاندار خراسان رضوی، ضمن تفقد و دلجویی از کودکان این مرکز، کار در بهزیستی را عطیه‌ی الهی دانست و گفت: خدمت در بهزیستی، افتخاری است که نصیب نیکان و مخلصین می‌شود.

این گزارش حاکی است بازدیدکنندگان در این دیدار، با کودکان مرکز گفتگو و نیازهای آنان را جویا شدند.

این گزارش می‌افزاید: به دنبال طرح تقاضای کودکان مرکز مبنی بر کمبود اقلام ورزشی که از جمله میز پینگ‌پنگ، فوتبال دستی و البسه ورزشی عنوان شد، استاندار خراسان رضوی در تماس تلفنی با مدیر کل ورزش و جوانان استان خواست این اقلام را تأمین کند.

گزارش روابط عمومی بهزیستی سرخس می‌افزاید: استاندار خراسان رضوی در پایان این بازدید به هر یک از ۲۰ کودک مقیم این مرکز یک میلیون تومان و به هر یک از ۱۴ نفر پرسنل مرکز ۵۰۰ هزار تومان اهدا کرد.

این گزارش تأکید می‌کند: مقرر شد درخواست‌های کودکان و پرسنل مرکز و نیز دریافت هدایای نقدی، از طریق مکاتبه با فرمانداری شهرستان سرخس و ارسال درخواست به استانداری خراسان رضوی، پیگیری گردد.

در این بازدید، که جمعی از مسؤولین محلی نیز در آن شرکت داشتند حسن سلیمی، رئیس بهزیستی سرخس و غلام شهرکی، مدیر عامل خانه‌ی فرزندان امام علی(ع) گزارشی از نحوه‌ی تأسیس و عملکرد مرکز را به استحضار استاندار رساندند.

کد خبر 29486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد