تعهد ایجاد یکهزار و ۳۵۰  شغل پایدار برای جامعه هدف تا پایان سال

بر اساس تعهد ایجاد شده، تا پایان سال یکهزار و ۳۵۰ شغل پایدار برای جامعه هدف تحت حمایت بهزیستی در استان چهارمحال و بختیاری ایجاد می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، دکتر نرگس عسگری، مدیر کل بهزیستی استان در جلسه شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان به میزبانی اداره کل بهزیستی گفت: تعهد اشتغال بهزیستی استان در سالجاری یکهزار و ۳۵۰ اشتغال بود که برای این میزان اشتغال ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است و تاکنون یکهزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در قالب سه درصد سهمیه اشتغال دستگاه‌های اجرای، اشتغال در کارگاه و واحدهای تولیدی و یا خوداشتغالی برای مددجویان فراهم شده است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شناسایی سه هزار و ۲۶۸ مددجوی فاقد مسکن در استان افزود: در قالب اجرای طرح نهضت مسکن تعهد ساخت ۸۸۰ واحد مسکن برای جامعه هدف در دستور کار بهزیستی قرار دارد که امسال تا کنون ۷۷۱ واحد آماده و به خانواده های فاقد مسکن واگذار شده است.

عسگری از شناسایی ۳۲ هزارو۶۸۳ معلول در استان با معلولیت شدید، خفیف و متوسط خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۳ هزار و ۵۵۲ نفر مستمری بگیر دائم سازمان بهزیستی هستند و پنج هزار ۲۸۷ معلول از خدمات بهزیستی توسط نود و پنج مرکز بهره مند می باشند.


در این جلسه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به لزوم همکاری و هماهنگی بین مدیران عضو شورای هماهنگی گفت : همفکری و تعامل بین دستگاههای عضو شورا نقش مهمی در ارائه خدمات بهتر و در راستای تحقق اهداف و برنامه های راهبردی وزارتخانه ایفاء می کند.

فاضلی خاطر نشان کرد: امید است با تعامل و همدلی بین مدیران دستگاههای عضو شورا شاهد شکوفایی در امر خدمت رسانی و ارائه خدمات به آحاد مختلف مردم باشیم.

کد خبر 29448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد