شهرقدس|برگزاری پنجمین جلسه کمیته مناسب سازی 

پنجمین جلسه کمیته مناسب سازی بهزیستی شهرستان قدس با حضور معاون فنی و عمرانی فرمانداری و رئیس اداره بهزیستی و سایر ادارات در سالن جلسات فرمانداری قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، پنجمین جلسه مناسب سازی معابر شهرستان با ریاست معاون فنی و عمرانی علیرضا ناصری پور و دبیری پروین یاری زاده ریاست اداره بهزیستی شهرستان قدس برگزار شد.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس ضمن تشکر از مدعوین و اهمیت مناسب سازی شهر جهت تردد معلولین و جانبازان و آحاد افراد جامعه جهت برخورداری از معابر مناسب، گزارش مناسب سازی ادارات شهرستان را ارائه کرد.

 معاون فنی و عمرانی فرمانداری نیز با تاکید به اهمیت مناسب سازی و رعایت حقوق معلولین از روسای ادارات درخواست نمودند گزارشات مناسب سازی انجام شده را ارائه نمایند.

در این جلسه مقرر شد کار گروهی با حضور نماینده گان فرمانداری، بهزیستی، پلیس راهور و نماینده معلولین  تشکیل گردد تا نسبت به شناسایی و مشخص نمودن محل نصب تابلو پلاک ویژه معلولین اقدام نمایند. 

همچنین در این جلسه مقرر گردید گزارش مصور از معابر و سطح شهر که نیاز به  مناسب سازی دارد کلیپی تهیه و به فرمانداری ارائه نمایند.

کد خبر 29443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد