بهار/ راه اندازی پایگاه خدمات اجتماعی در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی

جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس بهزیستی و جمعی از مسئولین شهرستان با موضوع آسیب های اجتماعی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی  شهرستان بهار،  نوروزی رئیس بهزیستی در این جلسه گزارشی از اقدامات بهزیستی در این خصوص را ارائه نموده و گفت: تاسیس و راه اندازی اورژانس اجتماعی در ابتدای سال ۹۷ از جمله اقدامات بسیار مهم بهزیستی در این زمینه می باشد که با انجام مشاوره های فردی، پیگیری سریع و آموزش های همگانی در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی تلاش می نماید.                                                                                                              

وی در ادامه افزود: تاسیس پایگاه سلامت اجتماعی در محلات کم برخوردار جهت مشارکت بیشتر مردم منطقه، اجرای طرح های پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد و راه اندازی خط ملی ۰۹۶۲۸ جهت انجام مشاوره و راهنمایی تلفنی به افراد معتاد و خانواده های آنها از دیگر اقدامات بهزیستی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی می باشد. به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی  شهرستان بهار،  نوروزی رئیس بهزیستی در این جلسه گزارشی از اقدامات بهزیستی در این خصوص را ارائه نموده و گفت: تاسیس و راه اندازی اورژانس اجتماعی در ابتدای سال ۹۷ از جمله اقدامات بسیار مهم بهزیستی در این زمینه می باشد که با انجام مشاوره های فردی، پیگیری سریع و آموزش های همگانی در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی تلاش می نماید.                                                                                                                                                                                                                                                  

 نوروزی در ادامه افزود: تاسیس پایگاه سلامت اجتماعی در محلات کم برخوردار جهت مشارکت بیشتر مردم منطقه، اجرای طرح های پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد و راه اندازی خط ملی ۰۹۶۲۸ جهت انجام مشاوره و راهنمایی تلفنی به افراد معتاد و خانواده های آنها از دیگر اقدامات بهزیستی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.

کد خبر 29428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد