در رسانه|تحویل ۱۸۰۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی ایلام از سال 92

ایسنا/ایلام مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: تامین مسکن مددجویان زیر پوشش در دولت تدبیر و امید بیش از سه برابر افزایش یافته است.

«زهرا همتی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد:  از سال ۹۲ تاکنون در مجموع۱۸۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬واحد مسکونی تحویل مددجویان زیر پوشش این سازمان شده در حالی که این رقم در دولت قبل ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۵۸۲‬‬‬‬‬‬‬‬‬ واحد بوده است.

وی از پرداخت کمک هزینه تامین مسکن خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول و زنان سرپرست خانوار با مشارکت بنیاد برکت در این مدت به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: این برنامه برای اولین بار در دولت تدبیر و امید اجرا شد.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام با اشاره به روند پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان زیر پوشش در مناطق روستایی ، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید حدود ۵۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی ویژه مددجویان مناطق روستایی برای اولین بار پرداخت شد که موجب جلوگیری از مهاجرت روستاییان و اشتغالزایی آنها شده است.

همتی میزان پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۶ دولت قبل را ۱۰۰ میلیون ریال و دولت تدبیر و امید را بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: میزان مشارکت مردم در ارایه خدمات به مددجویان زیر پوشش در دولت قبل حدود ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۵۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ میلیون ریال و در دولت تدبیر و امید حدود ۱۷۰ میلیارد ریال بوده است.

وی از افزایش پرداخت هزینه بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی از ۳۰۰ نفر دولت نهم و دهم به ۱۳۲۰ نفر در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: پوشش کودکان بی‌سرپرست دارای معلولیت در طرح حامی از ۱۵۹ نفر با پرداخت ۴۰ میلیون ریال در دولت قبل به ۲۱۲ نفر با ۲ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید افزایش یافت.

 همتی گفت: هم اکنون ۳۸  هزار نفر در استان ایلام از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند.

کد خبر 29424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد