قرچک| اجرای هفتمین مرحله از برنامه های اجتماع محور

هفتمین برنامه "اجتماع محور کاهش اعتیاد گلشهر پوئینک" اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اردشیر بهرامی از برگزاری هفتمین برنامه پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی محله پوئینک قرچک خبر داد و بیان داشت: بازاندیشی و تغییر رویکرد برنامه "اجتماع محور" و توجه به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار محله مورد تأکید است. 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در این خصوص اظهار داشت: در این مرحله از اجرای برنامه با ایجاد تغییراتی در روش ها و رویکردها پیشین تیم اجرایی، تلاش داریم بر گروه زنان سرپرست خانوار و خانواده های دارای بیماری اعتیاد تمرکز نمائیم. به این منظور پس از استقبال زنان سرپرست خانوار در برنامه ها به نیازسنجی و اولویت بندی مسائل و مشکلات  در سطح محله پرداخته شد.  

بهرامی بیان داشت: با توجه به سطح آسیب پذیری محله از نظر فقر و بیکاری و اعتیاد اولویت اول زنان سرپرست خانوار بحث اشتغال و درآمد پایدار بود. در اولویت دوم نیازهای مردم محله "فضای ورزشی" برای بازی و نشاط کودکان و نوجوانان است.

وی در پایان اظهار داشت: در بخشی از این برنامه برای کودکان و نوجوانان که همراه مادران شرکت کرده توسط  روانشناسان تیم بازی های گروهی انچام دادند و آموزش های مرتبط با بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه اعتیاد ارائه شد.

بهرامی در قسمت پایانی این برنامه از موسسات تحت نظارت بهزیستی و تسهیلگران محله پوئینک که در اجرای این برنامه مشارکت می کنند قدردانی کرد.

کد خبر 29420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد