شهرقدس|انجام بازدید از مددجویان در خارج از ساعات اداری

به منظور تکریم مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان قدس و افراد ضایعه نخاعی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس به همراه معاون توانبخشی این اداره بعد از ساعات اداری از منزل مددجویان دیدار و بازدید می کند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی قدس از منزل مددجویان ضایعه نخاعی تحت پوشش با شرایط نامناسب و آسیب دیده ویروس کرونا بازدید داشت و به آنها سبد کالا اهدا کرد.

پروین یاری زاده در این رابطه گفت: با هدف تکریم معلولین در حوزه توانبخشی و بستر سازی بیشتر برای حضور و مشارکت معلولین در جامعه باید تلاش کرد تا شرایط برای حضور آنها در جامعه فراهم شود در همین راستا باید کرامت و حرمت افراد دارای معلولیت به نحو شایسته ای حفظ شود.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس در حاشیه این بازدید که در ساعت غیر اداری صورت پذیرفت  گفت: کمک به فرهنگ سازی جایگاه و منزلت معلولین وظیفه ای است که بر دوش تمامی پرسنل سازمان بهزیستی و دیگر افراد جامعه می باشد ما نیز در اداره بهزیستی شهرستان قدس با همراهی تمامی پرسنل نهایت سعی و کوشش خود را در خصوص خدمت به معلولین علی الخصوص افراد ضایعه نخاعی که آسیب بیشتری بر آنها وارد شده داریم.

کد خبر 29419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد