شهرری| ساماندهی پرونده چهار هزار توانخواه پشت نوبتی

پرونده چهار هزار نفر از معلولان پشت نوبتی در سیستم I.C.F کمیسیون پزشکی شهرستان ری ثبت شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری بسیج، در جلسه بررسی چالش‌های حوزه توانبخشی شهرستان ری با محوریت کمیسیون  I.C.F که با حضور بازرس ویژه رییس سازمان مدیران کل دفتر مرکزی حراست و دفتر توانمندسازی بهزیستی کشور، مدیرکل و معاون معاون توانبخشی استان تهران به میزبانی بهزیستی شهرستان ری  برگزار شد.

  مدیر بهزیستی شهرستان ری از سامان یافتن پرونده چهار هزار نفر از افراد دارای معلولیت پشت نوبتی در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا خدابخشی در این جلسه به تشریح مشکلات حوزه توانبخشی شهرستان پرداخت و گفت: چهار هزار معلول پس از گذشت چند سال از آغاز کمیسیون های icf در شهرستان ری کماکان به علت عدم حضور پزشکان و تشکیل نشدن کمیسیون، در انتظارارزیابی و تعیین نوع و شدت معلولیتشان هستند.

در ادامه این جلسه پس از بحث و بررسی  پیرامون مشکلات حوزه توانبخشی،  مقرر شد تمهیدات لازم برای تشکیل و راه اندازی دو کمیسیون به صورت روزانه توسط کارشناسان بهزیستی شهرستان و استان تهران تشکیل شود.

در ادامه جلسه پزشکان شاغل در بهزیستی شهرستان نیز به بیان مشکلات و مسائل مبتلابه پرداخته و خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند.

 دکتر شهبازی مدیرکل توانمندسازی بهزیستی کشور نیز اظهار داشت: باید همکاری و تعامل خوبی بین نیروهای تخصصی و مدیریت مجموعه به منظور کاهش مشکلات صورت گیرد. وی ابراز امیدواری کرد که با وجود نیروهای خدوم شاغل در بهزیستی سطح استان تهران می توان به اهداف مورد نطردست یافت.

 امین شاهرخی مدیرکل بهزیستی استان تهران نیز در سخنانی به ضرورت تشکیل این جلسه پرداخت و خواستار تلاش بیش از بیش همه نیروها برای افزایش بهره‌وری و خدمت رسانی به جامعه هدف به ویژه  معلولان شد.

کد خبر 29414

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد