دیدار مدیر کل بهزیستی هرمزگان با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب

مدیر کل بهزیستی هرمزگان با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دراین دیدار که با حضور به مدیرحراست اداره کل بهزیستی و رییس اداره بهزیستی شهرستان میناب نیز همراه بود ، غلامحسین رنجبر ضمن تقدیر از فرماندارشهرستان در همراهی با اهداف و فعالیت های بهزیستی ، به ارائه فعالیت ها ، عملکرد و خدمات بهزیستی استان پرداخت .

مدیر کل بهزیستی هرمزگان توانمندسازی ، ایجاد اشتغال و تامین مسکن برای جامعه هدف را از اولویت های بهزیستی عنوان کرد وگفت:  یکی از برنامه های بهزیستی در بحث مسکن، تامین مسکن برای خانوارهای دارای دوعضومعلول وبالاتراست .

وی با تاکید بر شناسایی و تشکیل پرونده برای این خانواده‌ها، خواستار همکاری بیشتر بنیاد مسکن با این اداره جهت واگذاری زمین ، برای خانواده‌های فاقد زمین شد.

رنجبرراه اندازی مرکز ماده 16 وساماندهی معتادین متجاهر را در شهرستان ضروری دانست و بر ضرورت همکاری بیشتر و دو جانبه در رفع مشکلات و موانع در راه خدمت رسانی بهتر ومطلوبتر به جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد.

وی افزود : مقابله با اعتیاد نیاز به هم‌افزایی و هماهنگی تمام دستگاه‌های متولی این حوزه دارد.

مهندس سلحشور معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان نیز با تقدیراز فعالیت های موثر و تخصصی بهزیستی در شهرستان ازتلاش های رییس ومجموعه بهزیستی شهرستان در راستای خدمات رسانی به مددجویان و معلولان تجلیل کرد و خواستار نگاه ویژه تری از سوی اداره کل به شهرستان میناب با توجه به جمعیت شهرستان میناب شد.

وی به آسیب های اجتماعی موجود در شهرستان اشاره داشت وافزود :کار در حوزه آسیبهای اجتماعی باید جدی،علمی و همه جانبه باشد.

وی فعالیت های اورژانس اجتماعی در کنترل وکاهش بحران های فردی ، خانوادگی واجتماعی را ارزشمند وتخصصی قلمداد کرد و خواستار تجهیز ، تامین نیروی انسانی و گسترش سطح خدمات در این خصوص شد.

کد خبر 29410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد