جلسه برنامه ریزی و هماهنگی تدوین برنامه هفتم توسعه در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد

با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران ، معاونین و مسئولین ستادی جلسه برنامه ریزی و هماهنگی تدوین برنامه هفتم توسعه در راستای تولید محتوا و بررسی عملکرد در برنامه ششم توسعه به منظور تهیه گزارش احکام برنامه هفتم توسعه در زمینه های اقتصادی، اجتماعی ،فرهنگی و .... در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل  بهزیستی مازندران، دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران با تاکید بر مطالعه دقیق قوانین گفت:جهت تدوین صحیح هر برنامه ای نیاز به دسترسی و مطالعات دقیق و گسترده قوانین بالا دستی و شناسایی ظرفیت هاست تا به یک طرح و مدل مطلوب دست یابیم.

مدیر کل بهزیستی مازندران افزود: با توجه به تشکیل کارگروه‌های فرعی معاونت های تخصصی و ارائه نظرات بر مبنای اسناد بالادستی و سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری، نقاط ضعف و قوت برنامه ششم توسعه باید شناسایی و پیشنهادات در قالب برنامه جدید متناسب با دوره زمانی فعلی و واقع‌بینانه نگارش شود. همچنین دلایل مواردی که در برنامه ششم اجرایی نشده یا نیازمند اصلاح می باشد آسیب‌ شناسی شود تا در برنامه جدید توسعه، راهکارهایی برای اصلاح و رهایی از آن چالش ها تدوین گردد. 

 وی همچنین خواستار استفاده از نقطه نظرات شرکای اجتماعی در جهت تدوین این برنامه شد و افزود: باید اهتمام لازم را درجهت رسیدن به مدل های جدیدی از توسعه در سریع ترین زمان با توجه به امکانات و منابع بکارگیریم که قابل اجرا نیز باشند .

کد خبر 29400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد