در رسانه|تامین مسکن مددجویان ایلامی ۳ برابر افزایش یافت

ایلام-مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: تامین مسکن مددجویان ایلامی زیر پوشش در هفت گذشته بیش از سه برابر افزایش یافته است.

زهرا همتی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از سال ۹۲ تاکنون در مجموع یک هزار و ۸۰۰ ‬‬‬‬‬‬‬‬‬واحد مسکونی تحویل مددجویان زیر پوشش این سازمان شده در حالی که این رقم در دولت قبل ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۵۸۲‬‬‬‬‬‬‬‬‬ واحد بوده است.

وی همچنین از پرداخت کمک هزینه تامین مسکن خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول و زنان سرپرست خانوار با مشارکت بنیاد برکت در این مدت به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و اظهار کرد: این در حالی است که این برنامه در دولت قبل وجود نداشته است.

وی به روند پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان زیر پوشش در مناطق روستایی اشاره کرد و یادآور شد: در دولت تدبیر و امید حدود ۵۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی ویژه مددجویان مناطق روستایی برای اولین بار پرداخت شد که موجب جلوگیری از مهاجرت روستاییان و اشتغالزایی آنها شده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام همچنین میزان پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۶ دولت قبل را ۱۰۰ میلیون ریال و دولت تدبیر و امید را بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی همچنین به مشارکت‌های مردمی در دولت کنونی اشاره کرد و گفت: میزان مشارکت مردم در ارایه خدمات به مددجویان زیر پوشش در دولت قبل حدود ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۵۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ میلیون ریال و در دولت تدبیر و امید حدود ۱۷۰ میلیارد ریال بوده است.

همتی از افزایش پرداخت هزینه بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی از ۳۰۰ نفر دولت نهم و دهم به یک هزار و ۳۲۰ نفر در دولت تدبیر و امید و همچنین پوشش کودکان بی‌سرپرست دارای معلولیت در طرح حامی از ۱۵۹ نفر با پرداخت ۴۰ میلیون ریال در دولت قبل به ۲۱۲ نفر با ۲ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید خبر داد.

۳۸ هزار نفر در استان ایلام از خدمات بهزیستی برخوردارند.

کد خبر 29396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد