حمایت بهزیستی از توانمند سازی افراد بهبود یافته

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در پنجمین جلسه کمیته استانی هماهنگی مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان ماده ۱۶ از حمایت بهزیستی در زمینه توانمندی و اشتغال زایی افراد بهبودیافته اعتیاد خبر داد.

 دکتر فرگل صحاف مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی،  در این جلسه که در مرکز جامع درمان و بازتوانی حامی استان برگزار شد؛ ضمن بیان مراحل سه گانه سم زدایی پرهیز مدار، اقامتی و توانمند سازی در اولین مرکز جامع استان ابراز داشت: این اداره کل در راستای اشتغال زایی بهبود یافتگان علاوه بر پرداخت حق بیمه کارفرمایی به مراکز جامعی که بهبود یافتگان در آن اشتغال دارند؛ از اعطای تسهیلات بدون کارمزد به ازای هر نفر ۵۰ میلیون تومان تا سقف ۴۰ نفر خبر داد.

صحاف ضمن قدردانی از همکاری کلیه ارگانها، برگزاری دوره های آموزشی رایگان در مراکز برای بهبود یافتگان را از خدمات شایان توجه فنی و حرفه ای استان دانست.

وی ضمن اشاره به پذیرش ۳۵ تن از افراد مبتلا به اعتیاد در  مرکز مذکور طی شش ماه اخیر؛ از آمادگی بهزیستی استان جهت انعکاس عملکرد این مرکز جهت حمایت از آن خبر داد.

معاون دادستان  شهرستان تبریز نیز درمان، پیشگیری و اشتغال را از اهم دغدغه ها در افراد مبتلا به اعتیاد دانسته و در این بین اهمیت مراقبت پس از درمان را مضاعف عنوان کرد.

کد خبر 29384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد