۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
رزن| جلسه شورای اداری

جلسه شورای بهزیستی شهرستان با حضور رئیس، کارکنان و مدیران مراکز مثبت زندگی در سالن جلسات اداره بهزیستی با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رزن رئیس اداره بهزیستی شهرستان. در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت پرسنل اداره و آرزوی موفقیت، با تأکید بر اهمیت سه ماهه چهارم سال جاری در رابطه با اسناد مالی اظهار داشتند: با توجه به مصوبه ابلاغ شده توسط اداره کل استان، اسناد مالی می بایست تا تاریخ معین شده توسط استان با دقت و رعایت دقیق مقررات و ضوایط در اسرع وقت ارسال شود و از کارشناسان هر حوزه تقاضا می. شود تا در رابطه با این موضوع اقدامات خود را هرچه سریعتر انجام دهند.

 رستم خانی همچنین با تأکید بر مصوبات ابلاغ شده توسط شورای ادارای استان در رابطه با وضعیت اداره بهزیستی شهرستان رزن و نوع عملکرد آن در استان اظهار رضایت و خاطر نشان کرد تا نقاط ضعف اداره می. بایست با همکاری پرسنل برطرف گردد و سپس به رتبه این اداره در رابطه با موضوع پازل همدلی در استان اشاره کرد و ضمن خشنودی از رتبه اداره، در رابطه با تخصیص بسته های حمایتی دانش آموزی و نحوه توزیع آن با رعایت اعتدال و دقت توسط کارشناسان اداره اشاره کرد.

وی سپس با مسئولین مراکز مثبت زندگی این شهرستان گفتگو و از کیفیت اجرا و شرایط مراکز ایشان و همچنین در مورد پیشبرد اهداف مراکز مثبت زندگی و نیز وضعیت فعالیت این مراکز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

کد خبر 29378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد