برگزاری وبینار طرح همیار مادر و کودک

به همت معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی کردستان وبینار طرح همیار مادر و کودک برگزار شد

 کارگاه آنلاین آموزشی طرح همیار مادر و کودک به همت معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی کردستان ، با حضور تسهیلگران و کارشناسان  مناطق ۲ و ۳ کشور در ۳ روز با همراهی استانهای:آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،اردبیل،زنجان،سیستان و بلوچستان،خراسان جنوبی،خراسان رضوی،تهران،قزوین،کیش، برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان، ناصر کریمیان اظهار کرد: این طرح با هدف ارتقا سلامت روانی و اجتماعی مادران باردار در معرض آسیب و کودکان آنها و پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های روانی و اجتماعی  اجرا می شود.

وی گفت: در اجرای این طرح آموزش های بهداشت روان بر اساس نظریه دلبستگی با هدف ارتقا تحول بهینه روابط مادر و کودک، کاهش آسیب های اجتماعی احتمالی در آینده به واسطه تسهیل دلبستگی ایمن در کودکان و بهبود روابط مراقبتی اولیه در خانواده های در معرض خطر ارایه خواهد شد.

معاون پیشگیری بهزیستی کردستان با ذکر اینکه جامعه هدف این طرح مادران در معرض آسیب نظیر مادران باردار مناطق کم برخوردار ، دارای فرزند معلول ، فرزندان دارای اختلالات فراگیر رشدی یا دارای همسر بیمار اعتیاد هستند، تاکید کرد: این مادران از  طریق موسسات همکار مجری طرح شناسایی و در طول دوره بارداری آموزش های لازم را دریافت خواهند کرد.

کد خبر 29374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد