رباط کریم|برگزاری جلسه آموزش مناسب سازی معابر 

جلسه آموزشی مناسب سازی معابر با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در رباط کریم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جلسه با تدریس کارشناس مناسب سازی استان تهران و حضور کارشناس استانداری تهران ،رئیس اداره بهزیستی رباط کریم و نمایندگان فرمانداری و دستگاههای اجرایی برگزار شد.

این جلسه در دو زمان متفاوت به دلیل رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی در محل بخشداری رباط کریم برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی رباط کریم ضمن تقدیر از نگاه ویژه فرماندار شهرستان به جامعه هدف بهزیستی به ویژه مقوله مناسب سازی معابر و حضور کارشناسان دستگاه‌های اجرایی گفت: یکی از بزرگترین مطالبات معلولین حضور و فعالیت  بدون مشکل در اجتماع می باشد که این امر زمانی محقق می‌گردد که تمامی دستگاههای اجرایی خود را مکلف به اماده سازی بستر حضور این عزیزان در جامعه کنند.

روح الله لطیفیان در ادامه خاطرنشان کرد: مناسب سازی صرفا ویژه افراد دارای  نبوده و سالمندان ،زنان باردار و کودکان نیز نیازمند مناسب سازی می باشند.ضمن اینکه انجام این طرح صرفا به عهده سازمان بهزیستی نبوده و  همکاری مجد دستگاههای اجرایی را می طلبد.

وی تصریح کرد: در این جلسه علاوه بر ارائه تعاریف و مبانی نظری مناسب سازی اماکن برای استفاده معلولین به مواد قانونی الزام اور جهت اجرای مناسب سازی توسط دستگاههای اجرایی و شهرداری‌ها همچنین قوانین و مقررات ملی در خصوص اجرای این طرح و اصول و طراحی ساختمانهای عمومی و اداری نکات وآموزش های لازم ارائه شد.

کد خبر 29369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد