کار در مراکز بهزیستی یک فضیلت است

زنجان | دادستان زنجان طی بازدید از مرکز نگهداری کودکان ۱۲ تا ۱۸ سال بی سرپرست و بدسرپرست شبه خانواده پرتو مهریزدان 2 و مرکز توانبخشی و درمان بیماران روانی حکیم گفت :کاردر بهزیستی فضیلت بزرگی است .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان حجت الاسلام محسن کرمی  در این بازدید گفت : تلاش و فعالیت در مراکز بهزیستی یک فضیلت و کار پر برکت و انسان دوستانه است  و در بیشتر کشور های مشابه این کار انجام می شود اما آنچه در کشور ما نسبت به  و دیگر کشورها متمایز است مبنای شرعی و دینی این اقدام است که هدف از آن  تربیت یک انسان خداشناس ،مومن و تاثیر گذار در جامعه است .
  وی در این دیدار صمیمی بهمراه مدیرکل بهزیستی استان زنجان ، ضمن ترغیب کودکان جهت کسب موفقیت های بیشتر  گفت : شما آینده سازان جامعه هستید می توانید جزء موفق ترین افراد جامعه باشید و تجربیات خاص زندگی شما می تواند در مسیر پختکی وکارآمدی شما تاثیر گذار باشد.
دادستان زنجان در ادامه ضمن  بازدید از مرکز توانبخشی نگهداری شبانه روزی بیماران روانی مزمن  بخش آقایان وبانوان حکیم زنجان  از تقویت رویکرد کاردرمانی و مهارت افزایی سخن گفت .

این مقام مسئول با اشاره به لزوم تسهیل در حضور سمن های فعال و معتمد در مراکز موصوف برای پیگیری مشکلات احتمالی اظهار کرد :با رعایت مقررات و ضوابط مربوطه بایستی مسئولین مراکز همکاری لازم را در جهت بازدید سمن ها و پیگیری مشکلات طرح شده از سوی آنها داشته باشند، حضور سمن ها در این مراکز هم به رفع مشکلات و معایب منجر می شود هم موجب جلب مشارکتهای مردمی می شود و هم می تواند خدمات و اقدامات مثبت را به شهرستان و مردم منعکس نماید .
 

کد خبر 29342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد