بابلسر | برگزاری جلسه مناسب سازی با مسولین شهری در اداره بهزیستی شهرستان بابلسر

با حضور محمد اکبری رئیس اداره بهزیستی بابلسر، منصور رمضان نژاد رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای شورای شهر بابلسر به منظور بررسی و رفع موانع موجود و نیز ارائه راهکارهای صحیح پیرامون مناسب سازی معلولین نشست هم اندیشی در اداره بهزیستی بابلسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بابلسر ، محمد اکبری رییس اداره بهزیستی در این نشست ضمن ارائه گزارش کامل از وضعیت مناسب سازی و راههای  دسترسی و عبور معلولین در نهاد ها و ادارات و نیز معابر و اماکن عمومی خواستار پیگیری های جدی از سوی مسئولین در رفع موانع موجود شد.

رییس اداره بهزیستی در ادامه با اشاره به اصل قانون جامع حمایت از معلولین گفت : امروزه ما می توانیم با هموار ساختن و تسهیل در حضور افراد دارای معلولیت و توانخواهان در سطح اجتماع مسیر زندگی آنان را بهتر و بارقه های امید را ایجاد نماییم .

در ادامه این نشست نیز منصور رمضان نژاد  رییس  شورای اسلامی شهر با اشاره ای کوتاه به اقدامات شهرداری و شورای اسلامی در روند مناسب سازی معابر و پلها و اماکن عمومی گفت : به عنوان یک شهروند همواره خواستار حضور بدون مانع این قشر در سطح شهر بوده و تلاش  اعضای شورای شورای اسلامی و شهرداری نیز در این مسیر می باشد.

رییس شورای اسلامی شهر  همچنین از اجرای مصوبات شورا در جهت ترمیم و تجهیز پارکهای شهری برای استفاده معلولین و توانخواهان به ست های ورزشی و رمپ های مناسب خبرداد و در ادامه گفت به حول قوه الهی پارکی را در حد فاصل پارکینگ یک  تا دو ساحل بابلسر به مساحت تقربی  2800 متر مربع را ویژه به پارک معلولین و جانبازان اختصاص داده و با تصمیماتی که در شورای اسلامی گرفته شد کار تجهیزات آن نظیر ست های ورزشی ,سرویس بهداشتی , زمین های والیبال نشسته و مینی بسکتبال روباز و بوفه در دستور کار قرار گرفت که بعضی از موارد نیز انجام شده است .

کد خبر 29324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد