بابلسر | با امضاء تفاهم نامه همکاری صورت گرفت ؛ ساخت مسکن جامعه هدف بهزیستی توسط گروه جهادی اربعین هیات محبان جواد الائمه بابلسر

اداره بهزیستی شهرستان بابلسر به منظور ساخت مسکن نیازمندان و خانواده های دارای معلولیت تفاهم نامه ی همکاری با گروه جهادی اربعین هیات محبان جواد الائمه منعقد نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بابلسر محمد اکبری رییس اداره بهزیستی اظهار داشت : این تفاهم نامه ی مشترک همکاری به منظور تسهیل و تسریع در طرح محرومیت زدایی و ساخت مسکن امضا گردید.

رییس اداره بهزیستی در ادامه با اشاره به اقدامات ارزشمند و رسالت بزرگ سازمان بهزیستی در ارتقاء سطح معیشت محرومین و نیازمندان گفت : امروزه همه دستگاههای حمایتی باید آستین همت را بالا زده تا در جهت تحقق اهداف نظام و آرمانهای امام امت و رهبر معظم انقلاب که حمایت از محرومین و معلولین , رفع مشکل مسکن و نیز تحقق عدالت اجتماعی است قدم برداشته تا روزنه ها و بارقه های امید در خانواده های نیازمند ایجاد گردد.

محمد اکبری هدف اجرای این طرح را کاری بسیار خداپسندانه دانسته و از همه خیرین در مشارکت و ساخت مسکن برای معلولین دعوت به همکاری نمود تا با این طرح لبخند را  بر لبان محرومین جامعه جاری سازیم .

 وی اظهار کرد : خیرین و نیکوکاران می توانند نذورات خویش را به اداره بهزیستی شهرستان بابلسر تحویل دهند .

لازم به ذکر است ، هم اکنون 23 مورد ساخت مسکن در طرح مسکن محرومین در سطح شهرستان بابلسر در حال اجرا می باشد.

کد خبر 29320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد