سرخس | بازدید رئیس بهزیستی سرخس از منازل مددجویان روستای کچولی

رئیس بهزیستی سرخس با مددجویان و مسؤولین روستای کچولی دیدار و در خصوص حل مشکلات آنها با همکاری خیرین و توانمندان روستا گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی سرخس، در روستای کچولی ۴۵ مددجوی جسمی حرکتی، ذهنی، بینایی، شنوایی و اعصاب و روان تحت حمایت بهزیستی هستند.

رئیس بهزیستی سرخس در حاشیه‌ی این بازدید گفت: متاسفانه شرایط فعلی و وجود محدودیت‌ها روند بازدید از همه این عزیزان را محدود کرده و انشاالله با رعایت همه موارد بهداشتی، سعی بر حضور و بررسی مستقیم مشکلات مددجویان را در محل داریم.

حسن سلیمی افزود: با درخواست‌ مددجویان واجد شرایط در بحث مسکن و اشتغال فعالیت‌های روبه رشدی در حال انجام است و بهزیستی سرخس آمادگی حمایت و ایجاد فرصت‌های اشتغالزایی برای خانواده‌های مددجویان را دارد که همت این عزیزان را می‌طلبد.

وی خاطر نشان کرد: در این بازدید میدانی، جلسه ای با اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستا برگزار شد که یکی از مشکلات و دغدغه های این عزیزان هزینه درمان مددجویان بود که مقرر شد با ارائه اسناد و مدارک درمانی، بخشی از این هزینه‌ها که متناسب با اعتبارات سال جاری می‌باشد به مددجویان تحت حمایت پرداخت گردد.

وی در پایان افزود: جا دارد از همه اهالی روستا و مسئولین در بحث حمایت از مددجویان بهزیستی، به ویژه تسهیلگر و مدیر مرکز خدمات بهزیستی بهشت که پیگیری امورات مددجویان به این مرکز محول شده است تشکر و قدردانی داشته باشیم که با همت و پشتکار و با اعتبارات محدود، به مددجویان روستایی که از محروم‌ترین اقشار جامعه می‌باشند خدمت‌رسانی می‌کنند.

کد خبر 29315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد