ساوجبلاغ | جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل ومشکلات مراکز مثبت زندگی ساوجبلاغ

روز سه شنبه مورخ ۲۳ دی ماه نشست رئیس بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ با حضور مسئولین مراکز مثبت زندگی شهرستان در دفتر رئیس اداره برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : «فرهاد پادری ثانی» رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه، مصوبات جلسه روز گذشته رؤسای ادارات بهزیستی شهرستانها و مدیر کل بهزیستی استان البرز  را ابلاغ و در خصوص ۶ آیتم اصلی صدور مجوز مراکز مثبت زندگی که شامل بهداشت، استحکام بنا، مناسب سازی، تابلو، مهر مرکز و مکاتبات با سربرگ مرکز  میباشد، موارد لازم را بیان نمود.

همچنین مقرر گردید کلیه مشکلات سامانه فوق احصاء وطی مکاتبه ای به مسئولین مربوطه جهت مرتفع نمودن آن اعلام گردد.

وی تأکید کرد مراکزی که تا کنون نسبت به انجام این شش آیتم اقدامی انجام نداده اند نهایتاً تا پایان ماه جاری اقدامات لازم معمول دارند.

لازم به ذکر است که مراکز مثبت زندگی مراکزی است که با رویکرد تمرکز زدایی امور جاری بهزیستی و بصورت محله محور از ابتدای آبان ماه سال جاری فعالیت خودرا آغاز نموده که در شهرستان ساوجبلاغ ۶ مرکز مثبت زندگی راه اندازی گردیده است وبه هرکدام از این مراکز تعداد ۴۵۰ فقره پروند تحویل داده شده است واز آنجایی که زیر ساخت این مراکز بر پایه الکترونیک وانفورماتیک میباشد، خدمات بهزیستی نیز در این بستر به جامعه هدف ارائه میگردد.

درپایان نیز رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ خانم نجفی را بعنوان مسئول  هماهنگ کننده و عملکرد مراکز مثبت زندگی شهرستان ساوجبلاغ  معرفی و امور مربوطه را به ایشان محول نمود.

کد خبر 29298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد