اسدآباد ا جلسه شورای اداری دربهزیستی  شهرستان

جلسه شورای اداری باحضور مدیرکل بهزیستی استان، معاونین حوزه های تخصصی، سرپرست حراست، روابط عمومی وامورفرهنگی استان، رئیس و پرسنل اداره بهزیستی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اسداباد مرضیه نانکلی رئیس اداره بهزیستی ضمن عرض خوش آمد به مدیر کل بهزیستی استان وهیئت همراه گزارشی از عملکرد  واحدهای اجتماعی، پیشگیری، توانبخشی، اشتغال و اورژانس اجتماعی  بیان کرد.

مدیر کل بهزیستی استان در این جلسه با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه همه جانبه  شهرستان بر لزوم تدوین و اجرای برنامه های کارآمدتر تاکید کرد و هدف تمامی فعالیت های بهزیستی را توانمندسازی جامعه هدف برای زندگی بهتر در جامعه برشمرد و گفت :همه مسئولان بایستی درارتقاء هر چه بیشتر شاخص ها و افزایش سطح خدمات از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند.

وی هدف از تشکیل جلسات را  کسب اطلاعات وآگاهی های به روز، تعامل وهماهنگی بیشتر، بحث وتبادل نظرو اتخاذ تصمیم های لازم در خصوص پیشبرد اهداف عنوان کرد.

 مهدی دیناری در ادامه تلاش برای حفظ کیان خانواده‌ های آسیب دیده و آسیب‌ پذیر، نگهداری و مراقبت و توانبخشی معلولان و آماده سازی آنان برای از سرگیری زندگی عادی در جامعه، توسعه پژوهش‌های کاربردی برای پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و بازپروری آسیب دیدگان اجتماعی را از اهداف اصلی بهزیستی برشمرد.

گفتنی است در حاشیه سفر مدیر کل به بهزیستی شهرستان اسد آباد مدیر کل بهزیستی استان با فرماندار شهرستان دیدار و در جهت حل مشکلات جامعه هدف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است مدیر کل بهزیستی استان به همراه معاونین از مراکز و منازل تعدادی از مددجویان تحت پوشش بازدید به عمل آوردند و قول مساعدت و همکاری لازم را در جهت رفع مشکلات صادر نمودند.

کد خبر 29292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد