تشکیل دومین جلسه کارگروه فرعی تدوین برنامه هفتم توسعه در اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی

دومین جلسه کارگروه فرعی تدوین برنامه هفتم توسعه در راستای تولید محتوا بر اساس گذشته تجربه شده و آسیب شناسی قانونی ساختاری و عملکردی به منظور تهیه گزارش پشتیبان احکام برنامه هفتم توسعه اقتصادی اجتماعی فرهنگی امروز ۲۳ دی ماه در بهزیستی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ در این جلسه دکتر سعید فریور مدیرکل بهزیستی استان پیگیر گزارش کارگروههای فرعی هر معاونت شد و اعضای کارگروه گزارشی از روند تشکیل کارگروهها ارائه دادند.

 در ادامه کارشناس حوزه آمار و فناوری وتحول اداری استان نیز گزارش جامعی از حمایتهای پیش بینی شده در قانون پنج ساله ششم توسعه در خصوص حمایت از گروه هدف سازمان ارائه داد.

در این‌گزارش در خصوص نحوه تولید محتوا بر اساس گذشته تجربه شده و آسیب شناسی قانونی ساختاری و عملکردی به منظور تهیه گزارش پشتیبان احکام برنامه هفتم موارد بسیار مهم و جامعی ارائه شد.

گفتنی است در پایان جلسه مقرر گردید در سطح کارشناسی کلیه موارد و مشکلات احتمالی در اجرای برنامه هفتم توسعه به بحث گذاشته شود و حداکثر طی دو روز موارد قابل طرح توسط کارشناس مربوطه جمع بندی و در سومین‌ جلسه کار گروه طرح تا بعد از تایید به بهریستی کشور منعکس شود.

کد خبر 29282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد